tisdag 6 mars 2012

En helt vanlig tisdag...

Ja som sagt en helt vanlig tisdag..
Vaknade i morse av att gosen kom å väckte oss =) men han ville inte sova mera så han gick upp å tittade tv medans mamma vaknade till.
Hämtade honom i går då pappa jobbade så mamma fick lite extra gosmys <3
10- ute i morse å våren får mer än gärna komma typ nu!!! Vill inte ha kallt längre är trött på vinterkläder,skrapa rutor å is överallt för någon snö finns de inte kvar i sthlm bara en massa is..
Men solen skiner å de är varmt om man står i lä i solen =)

Det är full fart i magen hela tiden å de är lika mysigt varje gång =) har ju lixom glömt bort hur de var de var ju trots allt 7 år sen sist man var gravid ;)
Bara 10 dagar kvar till UL nu å jag längtar, ska bli mys att få se den lille krabaten för första gången.

Gick in i v 18 i lördags å när jag var hem till mamma å fikade på söndagen så passade jag på att väga mig å då stod vågen på 60,4??? Jag går ner i vikt de känns lite konstigt med tanke på att magen växer.. Men å andra sidan så kan jag inte äta så mycke då de blir fullt på en gång. Har ont i huvudet lite då och då så jag tror att jag kanske har brist av något eller så är de bara för att jag sitter framför en dator hela dagarna..
Har tid hos barnmorskan i slutet av mars så jag får nog kolla lite blodvärden å sånt då. När jag gick med Sonny åt jag järntabletter under hela graviditeten de kanske behövs nu också.

Bokade in planer för påsken i går =)
Jag å älsklingen ska till Jönköping å se Elvis The best performences show på Elmiamässan på lördagen =) ska bli superkul efersom min gubbe är en stor Elvisfantast. Hotell å show i trevligt sällskap. Gosen ska upp till Bergsjö å vara med mormor och morfar =)

Nä nu blir de lite lunch matlåda är de som gäller i dag, pannbiff från i går =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar