fredag 30 mars 2012

Fredag..

Fredagmorgon...
Gosen åker till pappa =( fy fy fy alltid lika jobbigt på morgonen när man vet att de är pappafredag. Jag fick 7 pussar när jag lämnade på skolan som jag ska klara mig på tills han kommer hem.

Han åker ju till mormor och morfar på onsdag och kommer hem på måndagkväll så de dröjer 9 dagar tills jag får krama om min bästa igen.. Men de känns bra att han får lite ensamtid med mormor & morfar =)

I dag ska jag till gulliga Gerdan och fika på lunchen å de är alltid lika mysigt att fika och prata lite skit =)
Sen väntar en skön lugn hemmakväll med min älskling.
I dag har jag föresten skickat in hindersprövningen =) så nu är de nära Sofie Enroth =)
Måste passa på att tipsa om ett alkoholfritt mouseradnde jordgubbsvin som jag har druckit ett par gånger nu som är sååååå gott =)
Riktigt gott med en limeskiva eller skivade jordgubbar i.
Känns lite roligare att dricka ett glas rött när andra tar en bira i stället för cola eller loka.
Kan verkligen rekomendera till alla gravida och alla andra som vill ha ett alkoholfritt alternativ för den delen =)

För övrigt är de bara bra börjar känna mig lite otyplig fast jag inte är så stor så växer magen så de knakar =)


Går in i v 22 i helgen =)

Som vanligt är de full fart i magen =) de känns att han börjar vadra lite längre upp och jag inbillar mig att de kommer bli lite lättare då =) vi får väl se..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar