onsdag 3 oktober 2012

Spjälsäng till killen.

I går tröttnade jag på att kolla runt på blocket efter en bra spjälsäng till Texas då jag bestämt mig för att köpa en beg säng. Så jag la ut på Facebook och vips så hade min gamla granne en som hon ville sälja ;-) en träfärgad med madrass å spjälskydd med spöket Laban. 500 kr ville hon ha för allt så i går var vi å hämtade den.
Hade samma skydd till Sonnys säng och tycker Laban å Labolina är sååå söta ;-)
Är även gungtassar på sängen så det går att gunga den vilket är bra ibland.
I går gjorde jag klar den men han sov med mig men i natt ska han för första gången under sina 7 veckor sova i egen säng. Känns lite konstigt men skönt att få sova ensam ;-) Sonny sov redan från dag ett i egen säng så de var lixom enklare med honom,men Texas sover ju hela nätterna så de kommer nog gå bra :-)
Är i alla fall jättenöjd med sängen och att han har en egen liten hörna ;-) ska dit en byrå också å lite hyllor å en fluffig matta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar