måndag 29 oktober 2012

Hej Hopp.

Hej hopp på er :-)

Det händer inte så mycke just nu de rullar lixom på med allt å vi börjar få bra rutiner på allt.
Sonny var hos pappa i helgen å vi hade besök av en kompis från Delsbo.
Sonny var hos farmor på middag i går med pappa och eftersom det är höstlov så ville han sova hos farmor och i dag när jag pratade med honom så ville han stanna en dag till. Saknar min älskling sååå mycke mammas gos.
I fredags var Sonny ledig å vi hade mysdag innan de var dax för pappahelg. Vi började dagen med mys i sängen å Bolibompa. Frukost å en promenad i solen :-)
Vid tre åkte vi ner till Nynäs för att vara med under en danslektion å han var sp duktig å Texas satt tyst å tittade en hel timme så båda mina gosar var duktiga.
Sen åkte vi hem å åt middag för att sen åka till pappa. Gosen skulle på disco men ville hellre åka tidigare till pappa å så fick de bli.

Min minsta har lite feber och har varit lite gnällig i dag å i går men han bjuder på så många goa leenden så man vill bara snusa på honom även fast han är hängig så är han glad.
Han fick en jättefin present av Peter som var här i helgen :-) ett paket från Harley Davidson med tröja,byxa,mässa,haklapp å en snuttefilt :-) sååå cool ska lägga upp bilder men de ligger i tvättmaskinen just nu.

Har fått mina ljus jag köpte på ljusparty för två veckor sen å vi eldar ett som luktar rabarber/ jordgubb nu å lucktar sååå gott :-) så mys i höstmörkret.
Det är verkligen höstrusk i dag å man vill inte ens titta ut utan bara mysa under filt.

Tänkte fixa färdigt Sonnys rum denna vecka å sen har jag inte planerat något. Får se om vi åker till stugan eller upp till mamma. Vill ju att gubben ska följa med men han måste nog jobba så vi får se.

I kväll är de ensam mamma söker å soffhäng som gäller för mig å gubben.
Lägger ut lite blandade bilder på våran roliga ibland röriga vardag :-)
Följ mig gärna på instagram där jag heter Fuffados :-) uppdaterad ofta där.
Puss å kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar