fredag 12 oktober 2012

Gott å blandat.


I går var de torsdag å veckorna bara springer iväg. Fredag å Sonny åker till pappa å vi blir nog bara hemma. Hade en myshelg i Dalarna planerad men vi skjuter på den till nästa helg.



I går var jag å Texas ute på promenad på fm och sen hann vi inte med så mycke förrän kl vad halv ett å de var dax att hämta Sonny i skolan.
Vi drog till Nynäs å shoppade lite å tog en fika jag å mina boys. Blev lite till både mig å pojkarna, letar dock ett par jeans med hängslen på till Sonny. Han vill ha sånna å på Lindex fanns bara upp till stl 122 och han har ju 134/140 så om någon vet var man kan köpa så hojta till :-) blev dock ett par till Texas med hängslen å vill ju att dom ska ha lika ;-) funderar på ett familjefoto snart.






Väl hemma blev de mys och middag som i går blev fiskpinnar å mos och så gjorde jag en filsås till å alla nöjda å glada.
Efter maten tog jag,Sonny å Texas ett bad å båda mina pojkar verkligen älskar att bada ;-)
Kvällsfika och lite träning på alfabetet å läsning med Sonny å sen var de kväll för honom.

Så skönt att kvällsrutinera fungera så bra och Texas somnar först å jag har tid till Sonny å sen när han somnat sp har jag å Hasse tid för varann :-) tills jag somnar i soffan ;-) vilket händer typ varje kväll... Men jag tröstar honom med att jag sover bara när han är vaken för jag är trygg då å kan slappna av. Han är verkligen som valium för mig, trodde aldrig den dagen skulle komma när någon hade den effekten på mig.

I morse vaknade båda mina pojkar kl sex å glada som aldrig förr :-) lätt å smälta mammas hjärta med ett leende på morgonen.
Upp å fixa frukost klä på och titta lite bomba å sen iväg till plugget, å i morse fick vi skrapa rutan :-) vilket betyder att tomten kommer snart mins vänner ;-)
Längtar som en tok till slutet av nov början av dec då julen börjar hos oss.


Sonny har bad på skolan i dag å sen dans kl tre å sen åker han till pappa. Så de blir lite handling i Nynäs och ev någon film å sen hem å laga kärleksmiddag till mig å gubben.
Kanske ska göra klart Sonnys rum nu när han är borta i helgen.. Ja de återstår att se vad som händer.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar