tisdag 23 oktober 2012

Helgen.

Vi var i Dalarna i helgen å de var så länge sen vi var där så de var galet underbart att vara där.
Hasse åkte upp på torsdag å klippte gräs å eldade upp på fredag.
Jag var upp till Thip kl tio på fredag å fixade mina naglar, handlade mat å kl halv ett hämtade jag Sonny på skolan å vi satte fart mot Dalarna :-)
Vi var uppe vid halv sju, inte alltid enkelt att åka med barn ;-) speciellt när en av dom vill ha mat ur mamma ;-)
Men dom var duktiga å jag är stolt över båda två.
Fredagkväll myste vi å eldade och bara umgicks. Sonny lärde sig spela schack å är sjukt duktig :-)
Så mysigt att vara där...

Lördag började vi elda å satte igång en film jag å pojkarna. Gubben hade sovmorgon. Regnet fortsatte å vi fot en sväng till Mora och tittade lite och sen blev de middag i Vansbro. Hemma blev de ännu mera mys.Texas har börjat skratta å gollrar å de är så kul när han ligger på golvet i sin lilla pöl å pratar.

Söndag å jag å Sonny var ute å åkte lite fyrhjuling i skogen, han är så duktig å jag fick sitta bak :-)
Vid sex åkte vi över till Ove som bjöd på grillat och Sonny passade på att titta lite på barnprogram då vi bara kan titta på film i stugan ;-)
Vi stannade en extra dag så de blev en natt till i underbarheten ;-)

Måndag å vi packade ihop oss och drog hem till Sthlm och vardagen.
Hade gärna stannat kvar i stugan längre men Sonny måste hem till skolan min stora kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar