tisdag 4 september 2012

Tisdag.

I dag har vi inte gjort så många knop utan bara tagit de lugnt.
Dagen började med att Texas fick frukost å sen myste han ner sig i soffan med pappa å jag fixade frukost till Sonny.
Efter han ätit körde jag ner honom till skolan å sen hem för lite frukost till mamma :-)
Mys i soffan å Vampire Diaries blev de för mig å Texas.
Efter de så sov han en liten stund å jag passade på att läsa lite bloggar :-)
När han vaknade så badade han å jag passade på att hänga lite tvätt medans han låg på skötbordet.
Efter badet var de dax för lille man att sova å dax för mamma att äta lite lunch som i dag blev lasagne från i går.
Vid halv ett tog vi en promenad med vagnen ner till skolan för att hämta brorsan :-) å nu sitter vi alla tre å myser i soffan å bara tar de lugnt.
Kallt å grått ute :-( hänger regn i luften så vi stannar inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar