måndag 3 september 2012

Höstönskningar..

Just i dag kom de ju sommarvärme men annars blir man påminnd varje dag om att hösten är här. Jag älskar hösten när man får ta fram alla halsdukar och skinnjackan knäpps ;)
Väldigt konstigt mode i år måste jag säga men som vanligt så tar jag ju på mig vad jag vill och att mixa kläder är ju sååå roligt.
Till hösten blir de ju mycke stickat blandat med allt annat.
Har hittat en rosa helt UNDERBAR jacka som jag vill ha och ett par SJUKT snyga skor som skulle göra mina promenader mycke roligare =)
 
 
Jackan kommer från Sexy by sweden och finns för 1395:- på www.nelly.com
Skorna kommer från Guess och finns för bara 1849:- på www.brandos.se
 
Kan ju säga att de känns ju inte så skoj att leva på mammapeng just nu =) man blir ju inte rik direkt men man får väl spara =)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar