söndag 9 september 2012

Söndag.

Skön söndag som bara rullat på :-)
Jag å barnen var hemma efter 30 års festen vid tio i går och gubben kom hem senare. Det var en trevlig fest dock lite kallt eftersom de var utomhus.
Så i dag slappade vi och bara myste på i morse.
Lite frukost å sen slipade gubben klart övervåningen och sen städade jag å nu är de fan dax att måla snart :-)
Texas å Sonny är förkylda, Texas vill helst bara vara hos mamma :-) å gosen snorar å i morse å i kväll var han lite varm. Han har lekt med granntjejen hela dagen men dom har bara varit inne så vi får se hur han mår i morgon.
Middagen i dag bestod av tacopaj som blev kvar sen i går.
Nu har jag å gosen ätit kvällsfika, duschat å läst aladin å nu sover han.
En kopp te å söndagsfilm är vad som är kvar av denna söndag sen är de natt natt för oss.
I morgon ska gubben måla och snart kan jag börja inreda till Texas :-) såå mysigt att äntligen få till ett rum till honom :-)
På tisdag kl tio ska vi på BVC här i stora vika och mäta å väga. Det ska bli skoj att träffa lite andra mammor som bor här också. Man kanske kan få någon att fika med eller promenera med på dagarna :-)
Resten av veckan är ej bokad men jag skulle vilja plocka lite svamp.
Puss å kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar