lördag 4 september 2010

Mysdag med gosen.



I dag har jag och Sonny varit ilag hela dagen och kvällen och bara myst.. <3
Hampus åkte till Strängnäs i morse och hämtade hojen han köpt, och fick sällskap av hans lillebror som också köpt en Viktory =).
Så när dom drog i väg vid tiotiden så fixade jag och Sompa lite gröt och hade mysfrukost.
Sen blev de lite bompa i pygamasen och slutligen fick vi på oss lite kläder och åkte till Västerhaninge för att köpa blommor till min underbara svärmor som tack för allt hon gör för mig och för att hon finns i mitt liv.
Där var de liten marknad så vi fick med oss en balongtiger och sockervadd i bilen =)





Hemma hos svärmor blev de fika i solen, helt underbart!!!


När vi kom hem igen så spelade vi lite tvspel,Batman lego kul kul =)


Fixade lite middag till oss som i dag bestod av lax,potatis med romsås.
Efter de så blev de popcorn och lördagsmys till pippi och sen piplarsson =) Känns att de börjar bli höst,fick leta fram mina underbara duntofflor jag fick i julklapp av lillebror förra året.. Då är de lixom höst på riktigt när man sitter i duntofflor och dricker te till värmeljus i hela lägneheten =) Myyyyyssss.








Nu sover gosen och jag ska göra lite te till min onda hals och krypa ner i soffan med mina dunisar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar