onsdag 1 september 2010

Dagens fynd!!!

På lunchen i dag var jag och shoppade lite för omväxling skull =) Först var jag in på Hemtex och hittade ett par snygga gardiner till köket,de var de sista paret så jag köpte demoexet.
Har kommit på att mycke jag köper är de stjärnor på,har inte tänkt på de för än nu =)


Så här fint blev de!! Måste åka hem till svärmor och stryka dom lite men jag tycker dom passade in bra i köket.

Sen var jag in på en sån här affär som de bara inte går att låta bli att handla något, det finns alltid något och de kommer nya saker hela tiden.
Hittade två gröna skålar jag fassnade för och tårtdekor i form av silverhjärtan av choklad som jag ska dekorera min tårta med på fredag.




Vi ska ju sätta in ett badkar och slänga ut våran nya duschvägg så på vägen hem svängde jag in på ett byggvaruhus och tittade lite. Hittade ett fint som de var extrapris på nu så de blir nog de. Sen hittade jag väggdekor till Sonnys rum som vi har satt upp på hans vägg nu och de blev superfint. Han har ju bara vita väggar så de blev mer likt ett pojkrum =)







Nu ska vi äta pannkaka =) ha de så bra så länge så hörs vi mer i kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar