lördag 18 september 2010

Lite bilder..

Tömde kameran på bilder och hittade lite bilder jag tagit dom senste dagarna som jag inte hade lagt in i datorn.
Jag älskar att knäppa kort och knäpper på allt och alla hela tiden inte alltid så uppskattat av alla men va fan..

Sonny spelar Wii. En uppgraderad version av de gamla hedliga skjuta ankor spelet som fanns till nintendo 8bits. Fast nu har man lite värre gevär :) kul är de i alla fall..

På polisstationen för att fixa ett pass till Sonny, vilket han tyckte var superspännande och var jätteduktig.

Lördagsmorgon och mys i soffan med frukost och så tittade vi på turtles 2 gånger för Sonny tyckte den var skitbra!!! =)

En trött,förkyld och nyvaken mamma..

Lördagkväll och mina datanördar.. :) Sonny spelar sina lek och lär spel första klass. Han är duktig och tycker de är superkul, förena nytta med nöje de är bra. Den store vet jag inte vad han gör.. säkert nått som har med motorer att göra skulle jag gissa på i alla fall :)

Nu ska vi mysa ner oss i soffan med en kopp te och titta på Remember me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar