torsdag 27 maj 2010

Semester.

Torsdagar är inte en sån bra dag tycker jag,mer än halva veckan har gått och helgen är så nära men torsdagar vill lixom aldrig flyta förbi dom är alltid så sega. Men i morgon är de i alla fall FREDAG =) och jag är ledig hela helgen,är ovan att vara ledig varje helg men klagar inte ett dugg för det är underbart att gå en hel vecka och längta till fredag.
Eftersom jag just börjat ett nytt jobb så blir de ju inte mycke till semester i år vilket suger men jag har ju ett jobb i alla fall. Vi ska väl ändå försöka hitta på mycke i sommar. Våra 5 veckor brukar ju vara fullbokade med olika semesteraktiviteter. Sonny vill tillbaka till Vimmerby men där har vi varit i 2 år så nu får de vara en stund. Men i stället blir de nog Legoland och Gottland,ska försöka få till någon planering av något slag. Sen finns de ju lite mer att göra i sthlm än i Bergsjö så helgerna kommer nog vara ganska fullbokade,men de är bara trevligt.
Sen blir de nog en utlandsresa till Grekland i slutet av sommaren,Sonny har aldrig varit utomlands så de blir kul. Men man ska ju inte hoppa högt än för mycke kan ju hända och de kanske inte blir någon resa,men drömma kan man i alla fall göra..
Nu tänker jag krypa ner under filten i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar