söndag 23 maj 2010

God natt.

Helgen börjar lida mot sitt slut och det är väl dax att hoppa i säng.
För er som undrar över namnet på min blogg så kunde jag inte säga Sofie Roos när jag var liten utan sa Fuffa dos, så då fick den heta så. =)

Jag började ett nytt jobb förra veckan ute på Värmdö. Just nu så ska jag sköta 12 förskolor i sommar,klippa gräs,rensa ogräs osv.. Helt underbart jobb så här när de börjar närma sig sommar. Man är ju redan brun som en pepparkaka och de är ju aldrig fel. Lite ovan att jobba med kroppen då jag jobbat som behanlingsassistent i 6 år,men det är superkul i alla fall.
Nä nu hör jag hur sänger ropar mitt namn.
Kram Sofie.

1 kommentar:

  1. Haha, jag blevlite fundersam var du hade fått fuffa dos ifrån =)

    Kul att du ser fram emot ditt nya jobb, hoppas du kommer trivas bra.

    Kram - Lilla Syster

    SvaraRadera