onsdag 26 maj 2010

Familjen är de bästa man har.

I dag efter jobbet så hoppade man in i duschen och sen bar de av mot Tyresö för att få se hur lillebror hade de på jobbet. Var underbart att få se och krama lite på han,var ju typ 3 veckor sen vi sågs sist..
Nästa vecka så hoppas jag att han sover på min soffa istället för i en tråkig barack.
Tråkigt när man bor så långt ifrån varandra och inte kan ses när man har lust =( men man får ta vara på varje tillfälle som bjuds.
Har även haft ett trevligt samtal med min underbara mamma som jag saknar otroligt mycke. Men vem vet rätt som de är så kanske hon står på min trappa med övernattningsväskan i högsta hugg och begär att bäddsoffan bäddas ut..
Nu har min underbara man nattat sonen lite sent men jag kunde ju inte åka och träffa lillebror utan Sonny,han blev sjukt glad när han insåg att vi skulle träffa morbror.
Så nu tror jag att jag ska ta min Kilkenny och sätta mig i soffan och pussa på min man. Är trött som aldrig förr så de blir en tidig kväll,så man är på topp i morgonbitti när kl ringer 6,30. Hoppas på fint väder så man kanske kan bättra på brännan i morgon. I morgon bär de av ut till Djurö på jobb,och efter jobbet ska jag försöka hinna med en fika i Årsta hos en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar