söndag 30 maj 2010

Helgens bravader..




Började med att jag åkte från jobbet på fredag till frissan. En helt ny tjej jag aldrig varit hos i Handeln. Satt i 2 timmar och hon skapade magi!!
Mina dagar som brunett var inte många, jag trivdes superbra men nu under sommaren så bleks mitt hår för mycke och jag skulle behöva färga typ 2 gånger i månaden för att behålla de brunröda. Så jag bestämde mig för att köra kort och blont =) Det ska bli blondare men den här gången gick det inte att få blondare utan att håret ramlar av,så om 7 veckor ska jag tillbaka och då kanske man kan bli riktigt blond =) Det var i alla fall en superduktig tjej som jag tänker fortsätta gå till i framtiden.


Lördagen var de ju dax för kalas hos min svärmor och hennes gubbe. Dagen började dock inte så bra då Sonny spyr kl 06:30 på morgonen och bara fortsätter..=( Jag ställde in mig på att vara hemma och Sonny blev förkrossad över att inte barnvakten han har väntat på i en vecka som var Hampus lillebror och hans tjej skulle komma. Men dom ville komma ändå och Sonny spydde inget efter kl 14 så de var en kort magsjuka. Festen var kul trots att de regnade och var kallt men trevliga människor och god mat och dryck kommer man långt på. Kvällen slutade i bra tid typ ett vilket är ovanligt för mig eftersom jag oftast går hem sist..=)
Söndagen tyckte Hampus att vi skulle vara hemma och vara bakfull men de tyckte inte jag och Sonny och eftersom jag mådde som en gud i dag och Sonny också så drog vi med oss Hampus på äventyr. Vi började med en fika i lekpareken,åkte sen vidare till Nynäshamn och åt och på vägen hem så svängde vi in Ösmo på marknad..
Nu ska jag titta på film och mysa med gubben min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar