söndag 10 februari 2013

Zelected by House.

Då var de klart...
 
 
Jag är from nu säljare för Zelected by House, inredning via homeparty.
 
Hittade dom via en inredningstidning för ett tag sen å efter lite fundering så bestämde jag mig för att börja sälja deras produkter via homepartyn.
ZbH har ett utbud som passar alla.
 Mycke textiler som löpare,kuddfodral och kökshanddukar.
Ljusstakar och lyktor i alla former och färger. Lite bistroprodukter kanske du är sugen på eller varför inte lite dekorationsprylar att pynta hemmet med.
Det är coola inredningsprodukter som inte går att köpa i butik eller på nätet och till bra priser.
Jag föll pladask för alla produkter och insåg redan på en gång att detta är något för mig.
I fredags hämtade jag ut min kollektion på posten å de var ju som rena JULAFTON här hemma kan jag säga =) oj oj oj vilka fina saker.
 
Här på bloggen kommer jag lägga ut mycke produkter och förhoppningsvis lite bilder från visningarna. Kan även tänka mig att de kommer bli en å annan tävling =)
 
Så nu är jag taggad att börja sälja och få komma ut och visa alla er andra dessa underbara produkter som kommer pryda mitt hem i framtiden.
 
Jag kommer att ha partyn här på hemmaplan men även i uppe i Hudiktrakterna då jag har mina rötter och familj där och åker jag upp så åker min kollektion med mig. Så ni som inte bor i stockholmstrakterna och vill ha ett inredningsparty tveka inte att höra av er så bokar vi in något som passar.
Visningen kan se ut hur som helst beroende på hur du vill ha den.
Enkel visning hemma med vänner och fika
Vinkväll med tjejerna och lite inredning är ju aldrig fel
Mammagruppen kanske för oss som är mammalediga =)
På jobbet kanske.
Du som värdinna bestämmer hur din visning ska se ut.
 
Titta gärna in på ZbH´s hemsida www.zbh.se och spana in produkterna och när du bestämt dig för att du vill ha ett party eller har frågor så tveka inte att höra av dig till mig på sofie.roos@zbh.se
eller via facebook.
Puss å Kram godingar =^.^=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar