fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag.

I går efter att jag kom upp ur badet med gosarna så hade älsklingen kommit hem utan att säga ett knyst.
Väntandes på bordet stod ett glas rött levande ljus å en fin ros. Världens bästa gubbe de har ja..
Efter att jag ammat lillgos så ser jag ett paket på byrån i vardagsrummet :-) till mig...
I paketet fanns ett OTROLIGT vackert halsband med tillhörande armband i vitt guld å silver blandat i varannan länk.
Han vet att jag inte tycker om vanligt guld så detta passade ju mig som handen i handsken ;-) älskar när han skämmer bort mig med fina smycken.
Älskar dig såååå galet mycke Hasse..

Vi la pojkarna å sen blev de kärleksmys i soffan, ett perfekt avslut på en underbar dag med en underbar man.
Puss å Kram godingar =^.^=





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar