tisdag 12 februari 2013

Lite gobitar ur kollektionen.

Här kommer lite gobitar ur min kollektion från www.zbh.se som jag kommer att sälja.
Det finns mycke mer att se så dra ihop ett gäng så kommer jag å visar hela kollektionen och du som värdinna får naturligtvis en gåva för att jag får komma hem till dig å visa våra fina produkter.
För att boka ett party maila mig på sofie.roos@zbh.se eller kontakta mig på facebook.

 

 
Bricka i knackad aluminium och handtag i läder 549 kr
Snygg att servera för eller efterrätt. Eller varför inte ställa några fina blockljus eller små lyktor på den.
 

Mycke fina kuddfodral,löpare och kökshanddukar, finns flera färger å motiv i katalogen och även i min kollektion.
Kuddfodralen kostar 199 kr
Löpare kostar149 kr
Kökshanddukar kostar 79 kr
 
Värmelyktor i 4 - pack med insektsmotiv på klädda i rispapper. 199 kr
 
Ljusstakar i 3 pack 399 kr
liten 21 cm
mellan 27 cm
stor 33 cm
 

Lykta med handtag 229 kr
 

Förvaring är ju alltid bra och varför inte förvara snyggt i kanske badrum eller kök.
Askar i glas med plåtlock 2-pack 269 kr
Hamrade burkar med lock 2-pack 299 kr
 

Jag älskar stora ljusstakar för blockljus och här kommer två absoluta favoriter..
Golvljustake i aluminium 2-pack 799 kr
liten 39 cm
stor 47 cm
Ljusstakar i trä 2-pack 399 kr
liten 36 cm
stor 46 cm
 

Badrum är ofta något som vi glömmer bort att inreda så här kommer nu de som kommer att pryda mitt badrum och förhoppningsvis erat också. Ett Buddhahuvud i keramik och små värmeljuslyktor. Väldigt snygga ihop på ett tebord se katalogen på www.zbh.se sida 52.
Buddhahuvud 299 kr
Värmeljuslyktor 4-pack 169 kr
 
Lite nytt till köket kanske...
Supersnygga vinglas 4-pack 399 kr
För/efterrättset i 5 delar 129 kr
Bordsunderlägg 4-pack 189 kr
Bestick 3 delar 99 kr
Servettringar 4-pack 199 kr
Muggar i olika färger 79 kr
 
 
 


Värmeljuslykta 2-pack 199 kr
 
Ljusstakar i 3-pack 399 kr
liten 30 cm
mellan 37 cm
stor 45 cm
 
 
Zinkhus för blockljus och värmeljus.
Den stora vita är 36 cm hög och passar blockljus 229 kr
Dom små säljs i 2-pack och är för värmeljus 99 kr
 
Buddhafigurer för värmeljus 99 kr
Finns i svart och vit.
 
Lyktor att dekorera utomhus med eller varför inte framför en kamin kanske..
2-pack 249 kr
liten 12x10x10
stor 16x14x14
 
Coola värmeljuslyktor i 2-pack 229 kr
 
Supermysig nalle i morgonrock och nattmössa till dom minsta i familjen kanske.
Min mista älskade den.
249 kr
 
Puss å Kram godingar =^.^=
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar