torsdag 21 februari 2013

Boka nu.

 
I morgon packar jag in min kollektion å barnen i bilen å drar upp till Hudiksvall för mys med min familj.
 Så bor du i närheten och vill
 spana in Zelected by House´s nya vårkollektion så hör av dig till mig på sofie.roos@zbh.se så bokar vi in en dejt.
Du bjuder in dina väninnor å bjuder på lite fika å jag kommer hem till dig å ställer upp min kollektion så ni får klämma å känna hur mycke ni vill.
Minst 6 personer bör ni vara och du som värdinna får ju naturligtvis en gåva för att jag fått komma hem till dig å ju mer dina vänner shoppar ju mera rabatt får du på dina köp =)

Puss å Kram godingar =^.^=


1 kommentar:

  1. Stunning blog found on the web. By means of your blog on the web I found your blog is the most effective blog on the web. Keep going like this on the web.

    SvaraRadera