lördag 23 februari 2013

Storpojke.

Våran lilla bebis börjar bli stor.. Äter mer å mer mat å i dag kröp han för första gången här hemma hos min mormor.

I förrgår åt han ju potatis å i går gröt med äppelmos. I gårkväll åt han en halv banan när vi kom hit. I morse åt han lite gröt med fruktpure å han är såååå duktig å är helt plötsligt väldigt intresserad av mat :-)

Han skrattar å låter hela tiden å nu när han kan åka omkring i gåstolen så öppnades lixom en ny värld. Babygymet utan bågen är hans favoritplats men nu tar han sig ju ur å hamnar på golvet utanför. Han har tidigare bara krypit eller kavat bakåt men i kväll när han låg där så kröp han framåt på riktigt :-) stolt mamma nu... Synd att pappa missade de som är hemma. För i helgen är ju mamman ute på äventyr med gosarna utan pappan, inte något vi kommer göra till en vana för fy vad jag vill ha min gubbe nära.

För övrigt så har vi inte gjort så mycke i dag. I morse var vi ner på maxi å handlade , köpte mig en ny receptbok som jag visste skulle finnas där, väldigt nöjd å glad tjej som nu ska hem å fylla den med mina bästa recept.
När vi kom hem åt vi lunch å sen badade gosarna. Mormor å Sonny var på promenad medans Texas sov middag å jag slappade.
Vi åt tacos till middag eftersom de inte blev de i går å nu sitter vi i soffan å myser med popcorn å film. Lillgos sover å storgos är på god väg att somna.
Saknar min älskling såååå mycke, inte riktigt skoj att vara ifrån varann. Vill krypa in i hans famn å gosa.

Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar