torsdag 5 april 2012

Oj vad tiden går..

Oj oj oj...
Det har ju hänt lite sen sist å jag har lixom inte hunnit med att blogga..

Förra helgen kom jag hem från jobbet och hade tänkt mig en myskväll hemma i soffan men gubben hade andra planer så vi packade väskan och drog till Nyköping och tog in på Hotell. Vi skulle ha åkt buss från Stockholm på lördagmorgon för att med 60 andra leka på Boda Borg men vi ville vara lite ensamma så Hotell fick de bli å så mys blev de =)

Lördagmorgon började med en STOR hotellfrukost och sen in i bilen och iväg till Boda Borg där vi mötte upp bussen från sthlm =)
Vi lekte hela dagen och de var galet roligt tror dock att nästa gång ska jag inte vara gravid ;)
Ganska skönt att åka bil hem å inte buss så vi svängde in hemma och vilade lite och badade och på med finkläderna och iväg på garagefest hemma hos goa gubben =)
Kvällen slutade lagom till kl tolv å fröken Roos var trött som aldrig förr.

Söndagen rullade på mest med soffmys och på em ringer Hampus och med att gosen är sjuk och frågar om jag kan vabba. Det går bra så han kommer hem =)
Inget speciellt under söndagskvällen bara en massa mys med mina bästa.

Måndagmorgon och vabb.
Ner till nynäs en sväng och hämtade nycklar och gjorde klart husaffären =) Så nu äger vi ett EGET hus jag å gubben =) sååå nice bara bara bara vårat och ingen av oss har en historia där. NU JÄVLAR ska de bli mys i huset.
Gosen fortfarande sjuk så de var inte så mycke aktivitet hemma på höjden mest film mys och spel.

Tisdag och fortfarande vabb.

Onsdag och vabb fortfarande då gosen mage inte är stabil. Min dag började sjukt tidigt då Texas sparkade i alla ställningar jag kan komma på att ligga i en säng =) till slut så tröttnade jag och klev upp. Gubben kom upp efter ett tag å vi myste i soffan med kaffe/te och nyhetsmorgon. Kl 08 kom gosen upp å myste ner sig under filten i soffan och sen blev de grötfrukost för mamma & gos.
Vi lastade in några kartonger i bilen och åkte ner till huset i Stora vika men att vara gravid och flytta är ingen hit så de händer lixom inte mycke och inte fan går de snabbt heller =)
Hem till Gerdan en sväng och lånade lite ikeakassar att packa i och fick lite kaffe.
Gosen åkte till pappa på em och jag jobbade kväll till 24:00 =(

I dag åkte gosen till mormor & morfar och jag saknar honom redan men vet att han kommer få de superskoj. Hampus körde upp honom till Upplands Väsby där morfar & morbror Björn jobbar och bor under veckorna och sen hämtar jag honom på måndagkväll när dom kommer tillbaka.
Själv åker vi ner till Jönköping på lördagmorgon för att gå på Elmiamässan och se en Elvis show med mat och uppträdande =) ska bli skoj och broder och maddis ska också ner så då får jag mysa lite med dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar