torsdag 12 april 2012

O hoj.

Hej på er alla glada människor :-)
Här är allt bra och livet rullar åt rätt håll.
Påsken var vi nere i Jönköping och gosen var i Bergsjö hos mormor & morfar.

Hittade ju gosens favoriter på mässan som vi skickade bild på å han var riktigt impad och talade minsann om för mormor att de var RIKTIGA bilar =)



 Min lillebror och Maddis var också på elmia under påsk så vi passade på att kramas lite :-) Vi bodde på Rosendala Herrgård och de var supermys och älsklingen vill bo där när vi ska på lastbilsmässan också. Romantiskt å mycke mysigt hotell =)


Veckan har de varit mycke jobb men nu börjar de lugna ner sig å o helgen ska vi börja flytta :-) å jag längtar sååå. Gosen åker till pappa i morgon :-( fy känns jobbigt att lämna honom nu eftersom han kom hem i måndags men jag kan säga att de blev pusskalas i måndags när jag åkte till Upplands Väsby för att hämta honom.

Han har påsklov den här veckan och är med Hasse och åker lastbil :-)
Redo med arbetskläder å ett glatt humör, i går åkte dom kl 05:00 å gissa om de var någon som var trött i går när dom kom hem =)





Bebisen.
Ja om han sover i några minuter är jag nöjd :-) han rör sig hela tiden å i går var första gången jag kände att han hade hicka :-)
Jag har nog bara gått upp 2 kg men känner mig så otymplig å allt är jobbigt. Börjat må illa igen :-( å de här med att få i sig mat är ju ett helt företag. Men jag är pigg på mornarna och mår för övrigt prima och längtar efter Texas..
Är i v 23 nu och nu börjar de verkligen synas att de är en bebismage :-)
V 23..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar