fredag 27 april 2012

Naglar..

Tiden går så fort å i går var de dags att fixa till naglarna igen.
Fyra veckor sen sist å de syntes, dom växer som ogräs :-) fast de ser bättre ut nu när dom växer ut å de är mina egna naglar å inte tippar.
Bytte ut de rosa mot blå å jag är supernöjd.
Tänkte att jag skulle ha lila men föll för den blåa färgen.
Nästa gång tror jag att dom blir svarta eller gröna.

Så här såg dom ut innan hon började.
 
Så skönt att jag kan bygga på mina egna naglar å inte behöver tippar, det blir så mycke snyggare då och dom känns mycke lättare.
 
Under bearbetning =)
 
Å så här snygga blev dom den här gången =)
Jag är såååå nöjd.

Och för er som är nyfikna så går jag till Nagel Thip i Haninge centrum.
Hon är duktig,noga å väldigt trevlig. Hon tar inte emot drop in eftersom hon har så mycke att göra men gå in å boka en tid. Jag har gått hos henne sen i nov nu och jag tänker fortsätta med de. Går var 4 vecka och jag har aldrig tappat eller haft något annat problem med naglarna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar