torsdag 12 april 2012

Bebisprylar att shoppa.

Har börjat fundera lite på allt som ska köpas till lilla Texas.
Kläder finns de i massor efter Sonny och sen kan man ju inte gå förbi en affär utan att köpa något i klädväg till lillen =) så de lär ju inte bli ett problem.
Barnvagn ja de blir en Cresent classic har inte bestämmt färg än men de blir svart eller svart med blå i.
Säng & skötbord blir de vitt från Troll. Den passar in i vårat sovrum också =)
Det blir nog någon gullig skötbordsbädd till också.
Bilden är lånad från google.
Till Sonny hade vi en batteridriven gunga som spelar och gungar och spelar musik, den tänkte jag även att lillebror skulle få mysa i.
Bärsele från Baby Björn har jag kvar sen gosen var liten.
Har en supercool babyprojektor som gosen älskade när han var bebis som jag tänkte sätta upp i Texas hörna. Den spelar musik och visar fina bilder i taket, man fäster den på sängen.
Det finns ett spöken Laban babygym efter Sonny som får duga till lillebror också =)
Nu när jag sitter här och funderar på allt som ska köpas inser jag ju att jag har ju de mesta efter Sonny =)
Men de blir alltid en massa småsaker och de är ju de som är kul att köpa.
Barnstol ja. Det lutar åt en Akta Graco Logico S HP inkl Bas.
Så smidigt när det sitter en bas i bilen och man bara klickar fast den.

Bild lånad från jollyroom.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar