tisdag 17 april 2012

Flytt...

Har lixom inte haft tid att blogga =(
Vi började i lördagsmorse med att köra första vändan med bil å släp till huset i Stora Vika =)
Jag som under graviditeten har gått å blivit sjukt morgonpigg vaknade kl 05,27 på lördag och försökte somna om tills jag märkte att älsklingen rörde på sig vid halv sju då gick vi upp och vid elva hade vi redan varit ner med ett lass, varit på Bauhuse & Biltema och hem till Benke för en snabb fika =)
Ganska underbart när man kliver upp tidigt för man hinner så mycke.
Vi fortsatte under dagen i vårna takt å när kvällen kom så stod både soffa å säng på plats i Stora Vika å vi sov första natten i vårat nya hus =)
Att vakna upp på söndagen å känna att detta är vårat bara bara vårat och nu börjar vårat nya liv var sån sjukt underbar känsla, sen att man slår upp sina blå och ser att världens vackraste man ligger där gör ju inte saken bättre =)
Hans Enroth jag älskar dig som jag aldrig älskat...
Jag har hittat hem hos dig.

Vi fortsatte med flytt under söndagen å de flöt på bra och nu är de tomt i Söderby, bara lite småsaker kvar.
Så nu är de bara att pula och dona på i de nya och på fredag kommer gosen =)
Hoppas han blir lika nöjd som mamma.
Helgen kommer bara gå i familjens tecken =) Vi ska bara ägna oss åt varann å fixa å trixa tillsammans.
I övrigt är allt bra och Texas växer å blir stor =) Han är fortfarande en väldigt livlig bebis som helst vill att mamma ska röra på sig hela tiden. Att sitta still är inte bra =)

Lägger upp lite bilder när de börjar bli klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar