torsdag 7 oktober 2010

Onsdag mina vänner :)




























I dag åkte jag hem lite tidigare för min rygg ville inte vara med längre :(
Hämtade Sonny på dagis efter halv tre och han blev superglad över att gå hem lite tidigare..
Sonny ville baka chokladbollar och så blev de naturligtvis =) hihihihi..
Han gjorde nästa allt själv och var superduktig och goda blev dom också..

Först måste man ju koka lite kaffe till smeten =)


Då kör vi mamma!!!


Bra smak!!


Då var de kladdigaste över och de är dax att börja rulla..


Å så här fina blev dom <3 mammas hjärta är så duktig.


Men när de var dax för diskning så blev jag fort ensam i köket =) han myste ner sig i soffan och tittade på film istället. Medans vi väntade på att dom skulle bli lite hårda så passade vi på att mysa för de gör vi så bra <3 <3


Sonny är med i en filmklubb och får en film varannan månad eller nått har inte sån koll förutom att de kommer hem en film i brevlådan och jag betalar den =) Men den sista filmen ville han inte ha så vi packade in den och skulle skicka tillbaka den...då kom han på att han ville ha den så då packade vi upp den igen =) Tror inte att det är någon film för Sonny men han får väl avgörd de själv.

Var lite frusen när jag kom hem så jag satte på mig mina nya sockar jag fick av svärmor, dom är sjukt underbara och jag måste köpa flera i olika färger..

1 kommentar:

  1. Gud vad mysigt med att baka :)
    Hoppas ni mår bra!
    Kramar Cissi

    SvaraRadera