lördag 2 oktober 2010

Lösnaglar..

Har funderat länge nu om jag ska köpa och göra naglar själv.. Och nu har jag bestämt mig de blir ett startpaket från Nail 4 you.
Har kollat runt och de finns ju startset från 700 och uppåt, de jag har bestämt mig för kostar 2000 och de verkar vara helt okej. Kanske lite dyrt men med tanke på vad de kostar på salong och att man kan underhålla sina egna naglar så tror jag man tjänar igen de ganska fort.
Kan ju vara kul att göra på andra också, min svärmor ligger ju i riskzonen för försökskanin =) hihihi.


Bilden är lånad från deras hemsida.


Så snart är de bara att börja öva och hoppas att man får till riktigt snygga naglar på sig själv. Men de ser inte så svårt ut så de ska nog inte bli några problem vem vet jag kanske tycker de är så kul att jag går någon kurs och börjar jobba med naglar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar