lördag 23 oktober 2010

Nya skor och frisyr =)

Hej hopp!!!
I morse fick jag äntligen träffa min underbara frisör igen, som vanligt gör hon magi och mitt hår blir som om de är gjort av gudar =).
Var kallt och halt i morsen när jag skulle åka och inga vinterdäck på bilen, men de gick bra ändå.

Redo att åka till frissan kl tio på morgonen..
Skönt för den sista veckan har de blivut mycke diadem för de vuxit för mycke för att stylas. Men de är min frisör bäst på att bota =)


Måste ju bara berätta om mina nya små bebisar också =) Sonny fick ett par när vi ändå var i farten...
Han fick ett par från PAX som han älskar och säger att dom är superbra och snygga och för 800 kr kan man ju hoppas de =)

Mina underbara skapelser är från Donna Girl och är supernice!!!
ÄLSKAR DOM!!!!


Hon har inte klippt så mycke alls på den högra sidan men tog ganska mycke på vänstra sidan, och som vanligt färgade vi utväxten. Ska tillbaka den 18 dec och då blir de en annan färg. Känns inte helt rätt att ha superblont på vintern så de kommer nog bli någon mörkare ton.. Men de får ni se då =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar