torsdag 10 maj 2012

Mitt lilla ego och jag..

Tror att de beror på att min mamma fotade mig sååå sjukt mycke när jag var liten och det är de som satt sina spår i att jag bara älskar att se mig själv :-) hihihi
Min outfit i dag består av.

Svarta leggings från Gina
Tunika från lili
Och en hel drös med smycken från H&M och pieces.

I dag ringde Hasses kl 05:00 och efter att han snozat i 20 min kunde jag inte somna om så jag gick ner å gjorde frukost till honom och mig :-) värsta bästa frun de är ja ;-)
Myste framför datorn och läste lite bloggar tills älsklingen kom ner å vi åt frukost tillsammans innan han åkte till jobbet.

Efter de så kon grodan ner nyvaken å gosig å la sig i soffan å tittade på barnprogram :-)
Han åt frukost å vi klädde på och drog iväg till skola å jobb.
Ska bli så underbart när Texas kommer när jag kan ta hand om min gubbe på morgonen och sen ta en promenad med vagnen å lämna gosen på skolan. Han ska föresten byta skola till hösten då han bor hos mig på heltid nu och är hos Hampus varannan helg. Det finns en skola i Stora vika där vi bor och vi ska dit och titta och hälsa på den 4 juni :-)
Blir perfekt då kan jag gå och lämna och hämta honom på skolan till hösten å han kan cykla :-)

I morgon åker Sonny till pappa över helgen å om de blir fint väder så åker vi nog till Tierp på dragracing på lördag men de kan hända att vi tar en kryssning också bara jag å min underbara man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar