torsdag 22 september 2011

Vinterjacka..

Har tänkt att i år ska jag mysa in mig i en Canada Goose jacka när kylan kommer krypande =) känns ju kanske lite sädär att lägga ut dom pengarna på en jacka men å andra sidan kanske jag kan ha den i några år och inte köpa nya för varje år som man gjort tidigare.
Jag vill ha en röd parkas men nu när jag satt och tittade lite så hittade jag en rosa modell som var så sjukt läcker =) och eftersom jag älskar rosa så blev de ju helt plötsligt väldigt svårt att bestämma sig =)
(Bilderna är lånade från Lannasport.se)
Den röda som jag är sugen på. Tycker ju att röd är en ganska bra färg då den går att kombinera med de mesta.
Men så hittade jag ju den här.... =) å blev lite kär.
Hmmm måste nog fundera lite även om den är skitsnygg så kanske man tröttnar fortare på en rosa jacka än en röd??
Eller så kommer man älska den från dag ett och i all evighet =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar