fredag 23 september 2011

Fredag.

I dag är de äntligen fredag och mammas gos kommer hem =) åååå va jag längtar.
Har inte bokat in något till helgen så vi får se vad gosen tycker att vi ska hitta på.
Förra veckan när han var hos mig så drog vi till Kolmården med Hasse och Tommy på lördagmorgon. Vi bokade rum på stjärnholmsslott och var där vid halv nio tiden på morgonen och åt frukost sen bar de iväg till kolmården =) Vi kom tillbaka till slottet vid sex på kvällen så ganska trötta efter en heldag med sol och en massa skoj på djurparken =)
Men i helgen blir de nog bara mys hemma om vi inte får för oss att åka till Bergsjö och hälsa på =) Pratade dock med mamma tidigare i veckan och då var hon sjuk så jag vet inte. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen så vi kanske ska hålla oss hemma.
Hoppas vädret blir bra i helgen, de är underbart på hösten när man kan vara ute i solen fast man får klä på sig lite.
Sonny är lite sugen på bio så de kan hända att de blir en sväng över till Heron i morgonkväll för att se Spy Kids =)
Är även lite sugen på att baka lite i helgen så vi får se om vi tar en bakdag jag och gosen.
Man är lixom en annan människa när man vaknar och vet att de är fredag =) lite piggare och lite gladare Sofie var de i morse förmodligen för att gosen kommer hem.
Solen skiner över Stockholm i dag och de är en underbart vacker höstdag så jag hoppas att timmarna kommer rulla iväg och vips är kl 16 =)
Börjar bli dax att införskaffa sig ett par nya höstskor kanske ;) tror även att jag ska svänga förbi Länna sport på lunchen och prova den där rosa goosejackan =)
Sen blir de nog lite shopping till gosen i helgen för han växer så de knakar och har snart inga byxor han kan ha =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar