måndag 26 september 2011

Måndag.

Å då var måndagen äntligen över snart. Dagen började kl 06:00 då jag klev upp och packade gosens skolväska och satte på kaffe. Väckte gosen vid kvart över och han drack varm mjölk och tittade på tv. Skönt med lite mys på morgonen. När vi kom till skolan kl 06:55 så hade fritids fröken sovit över så hon kom tio över sju och jag lämnade en pigg och glad kille :-)
På jobbet har de varit fakturering hela dagen och vid fyra var de dags att hämta gosen som hade plockat blommor till mamma :-)
Vi åkte hem och lagade middag, badade och lekte en stund och vid åtta var de sängdags för mammas kille. Själv myste jag ner mig i soffan och tittade på ensam mamma söker som jag av någon konstig anledning bara älskar :-)
Men nu snart är de natti natti för lilla fröken Roos.
Sov gott alla underbara människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar