onsdag 29 december 2010

Mysdag!!!

I går eftermiddag kom ju äntligen mamma och Conny och vi åt mat och öppnade julklappar medans gosen var vaken. Under kvällen satt vi bara och myste i soffan och umgicks.
Hampus åkte tidigt i morse och jobbade men jag hade tagit ledigt i dag så vi gick i pygamas hela fm och bara tog de lugnt.
Vid tretiden åkte dom hemmåt för mamma skulle jobba i morgon och Conny skulle skotta tak :(
Man är snart 30 år men just den stunden man ser bilen åka bort så känner man sig som en liten tjej som bara vill gråta efter mamam. Sjukt vad jag saknar min familj där uppe så när dom är här så flyger man som på rosa moln :)
Så även om de bara var för en liten stund så är jag lycklig att dom kom.

Jag hade önskat mig Jamie Oliver kastruller och de fick jag, en stekpanna och en kastrull. Sen fick jag ett supergulligt rosa bling bling armband av mamma <3. Fick ett superfint lila fat av Micke och fyra Irishcoffeglas av lillebror.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar