måndag 13 december 2010

Lucia.



I morse så packade vi korgen med fika och åkte till gosens dagis för att se dom små liven sjunga.
Sonny var tomte och var av den sötaste modellen =)
Dom gick tåg ute och sen gick vi in och fikade, farmor var med också. Jätteduktiga var dom och sjöng jättemånga sånger och kunde alla.
Efter fikat så åkte jag och farmor hem och gosen stannade kvar på dagis men ville att farmor skulle hämta honom före mellis i dag.
Själv åkte jag till kontoret och jobbade lite. Det är helt sjukt vad dagarna går fort nu för tiden om de är för att man har saker att göra hela tiden och för att man håller på att lära sig så mycke. Men jag tycker att tiden mellan kl 07:00 och 16:00 bara rinner iväg. Det är ju bra för tiden går ju fort när man har roligt säger dom =)

Middagen i dag bestod av christmas pancakes. Jag hade i kardemumma och kanel i smeten och de blev supergott tyckte både jag och gosen så de var inte sista gånger vi äter christmas pancakes.
Nu ligger gosen och dricker varm mjölk och tittar på film inne på sitt rum och jag ska nog mysa ner mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar