tisdag 25 september 2012

Stadshäng..

I dag så åkte jag å gubben in till Nynäs för att uträtta lite ärenden.
 Sonny går ju i skolan å är sen på fritids till 16 så de var bara Texas som hängde på, parkerade bilen å la ungen i vagnen å sen traskade vi runt i Nynäs å myste :-)
Jag var på banken å fixade ett sparkonto till Texas så nu har även han en stratega70 fond som jag spar i varje månad. Medans jag var där så passade gubben på att handla mat. Vi var även på Sunes leksaker å köpte en nässug till Texas snoriga näsa och innan hemfärd blev de ett stop på Lindex och lite kläder till mina pojkar :-)
Kl fyra åkte jag ner å hämtade gosen som haft en bra dag i skolan och skaffat sig en ny tjej minsann ;-) hihi
Han blev superglad över kläderna å ville ha dom på en gång vilket är bra betyg ;-)
Pappa fixade god middag i dag å jag åt som en tok.
Kvällen efter att vi lagt pojkarna spenderades i soffan med färjan å ensam mamma söker sen somnade  jag å vaknade kvart över ett då Texas ville ha mat.
Nu sover alla mina underbara pojkar å även jag ska knoppa om. Texas brukar vakna vid sex halv sju på morgonen å vill då bara ha mat sen somnar han om igen.
 
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar