måndag 17 september 2012

Helgen.

Måndagmorgon å helgen är åter över..
 
Vi är förkylda hela familjen så de har inte hänt mycke här i helgen.
I fredags var ju jag å gosen på Streetdance å sen åkte han till pappa och jag åkte hem till sjuklingarna.
Klockan var så mycke när jag kom hem så de blev tortelinigratäng och mys i soffan på fredagkväll för mig å gubben å Texas =)
Lördagen känns de som jag sov bort, jag å Texas tog en promenad på dan men sen blev de inte många knop. Min hals var så illa att de enda jag fick i mig var te..
Låg mest i soffan å frös och svettades. Tog en treo innan sängen å fick sova hela natten utan störas så mycke av feber eller halsont, bara lilleman som ville ha mat å de går lixom på automatik så de gör inte så mycke =)
 
Söndag å vädret var för fint för att sitta inne så vi klädde på oss och packade in oss i bilen å drog till nynäs.
Tittade först på någon båt och sen blev de lunch på Mulan.
Efter de blev de en fika i hamnen med Lizen å hennes kompis, såå mys i solen å de kändes verkligen att de var den sista varma dagen så man ville ju lixom få i sig så mycke sol som möjligt =)
Efter hamnen så stannade vi till en sväng på Skärgårdshotellet och myste en stund med Mike & Eva som satt å tog en öl i solen.
Upp till Tungelsta för att hämta hem gosen som hade haft en bra helg hos pappa =)
Hade tänkt åka förbi min gamla svärmor som fyllde år i går men vill inte att hon blir sjuk så vi tar de en annan dag när vi är piggare.
På vägen hem mådde gosen jättedåligt å när Hasse kände på honom var han stekhet och han kräktes på vägen hem som han alltid gör när han har feber =(
Väl hemma så bäddade jag ner honom i sängen och satte på hans nya smurffilm =)
Han åt 4 mackor och 1 1/2 gurka och lite vatten sen somnade han för natten. Själv laddade jag upp med bafucin och te och bänkade mig i soffan å tittade på Morden i Midsomer.
Kvällsfika och söndagsfilm =)
ÄNTLIGEN!!! börjar beck igen =)
Natten har varit lång å både jag å Texas har sovit dåligt så i dag är de lågfart här hemma.
Vid fyra i natt var jag tvungen att gå ner å göra lite te för bafucinen hjäpte inte ett dugg!!
Blev ju ganska pigg när man låg där å smuttade på te och tittade på mina pojkar som sussade så sött =)
 Gosen är hemma från skolan å myser på i sin one piece =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar