onsdag 5 september 2012

Mys med gosen.

Efter middagen i dag så gick jag å gosen upp till lekparken för lite mamma å gos skoj :-)
Vi gungade åkte linbana å bara hängde en stund i kvällssolen.
Sen gick vi ner till affären å köpte glass eller jag köpte en glass Sonny valde något äckligt godis skum med smak av jordgubb ;-) fy så äckligt de var.
Så mys att få vara bara han å ja å jag tror att även han uppskattar att ha mamma ensam för en stund.
För mig är de viktigt att han fortfarande får sina stunder. Typ på kvällen när han ska sova och han å ja läser saga i hans säng :-) de är mys de.
Nu är han ute å leker å jag väntar på brorsan å pappa som kommer över i kväll :-)

2 kommentarer:

  1. Finingar! <3 Vi måste ta o ses ngn dag så jag får znoza bebbe oxå ;) /Madde Viltok

    SvaraRadera
  2. Tack darling <3
    Ja absolut måste vi ses :-)
    Puss puss

    SvaraRadera