torsdag 31 maj 2012

Torsdag.


Dagen började som alla andra med lite mys i sängen å Bolibompa :-)
Efter de så blev de frukost å vi gjorde oss i ordning å packade in oss i bilen. Lämnade på skolan å iväg på jobbet.
Mycke på jobbet nu eftersom jag bara jobbar fram till 21 juni å ska till dess hinna lära Eva allt ;-)
Ja ja de blir nog bra får se om jag ev jobbar en eller två dagar/kvällar i veckan när jag är mammaledig.
Har ätit lunch med Elinore i dag på Kinakrogen i Västerhaninge kul med lite sällskap :-)
Vid tretiden åkte jag å Sonnys farmor till skolan för att gå på venisage som barnen hade. Sonny hade målat en jättefin fruktkorg som jag köpte för 70:- :-) kul att dom får in lite pengar till något kul innan skolavslutning :-)

Sonny följde med farmor hem å jag åkte tillbaka till jobbet å fortsatte arbeta till halv sex då jag åkte iväg till Haninge för att fixa mina naglar. Bort med de blåa och nu är de guldnaglar för hela slanten :-) riktigt nöjd..
Ska dit igen 28 juni men får hon ett återbud innan midsommar så tar jag den så man är fin till midsommar :-)
Hämtade Sonny på vägen hem å har inte gjort så mycke förutom att ge gosen kvällsfika å natta honom :-)
Har även fått lite ordning på mina smycken, skulle vilja ha ett ställ som finns i affären som jag kan ha alla mina smycken på :-)
Har bara de jag använder mest framme resten ligger i påsar och korgar.
Så nu ligger vi i sängen å tittar på tv.
Sov gott alla goa människor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar