onsdag 16 maj 2012

Tack å lov för leggings..


Så skönt med leggings å att de börjar bli lite varmare så man kan vara barfota :-) eftersom jag hatar att ha strumpor..
Jag använder ju min gamla garderob å mima bellt belts men det är ändå skönare att ha leggings som man bara viker ner nedanför magen :-)
Känns lite underligt att jag inte ändrat storlek utan har fortfarande S men ändå är de en enorm mage där fram ;-)



I dag är de onsdag å i morgon åker vi till Norrland jag å mina pojkar :-) längtar som en tok efter mamma så de ska bli så mysigt att få umgås några dagar.
På söndag ska vi även in till hudik för  min systerdotter Wilma ska döpas.
Ska även passa på att titta på ett liten torp vi kanske ska köpa mellan Delsbo å hudik å naturligtvis ska jag mysa lite med mormor också ;-)
Å på söndag bär de av hemmåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar