onsdag 30 maj 2012

Barnmorskan.

Var till barnmorskan i dag på lunchen.
Allt var bra och mitt blodvärde har gått upp vilket är jättebra.
Min barnmorska jag har nu Elin ska sluta så den 14 juni på mitt nästa besök ska jag träffa Åsa =)
Sen kommer jag byta till Nynäshamns Barnmorskemottagning, jag ska ju bara jobba fram till 21 juni å de känns lite onödigt att sitta å åka upp till haninge var 14 dag för att gå på koll när de finns i Nynäs.

Mina värden i dag.
Blodtryck: 110/60
SF mått: 23 cm
Vikt: 64 kg
Blodvärde: 124
Och lilla Texas hjärtslag var 150 =)

Allt var bra och hon tyckte de var en livlig liten krabat där inne, å talade även om för mig att jag bär honom väldigt långt ner pga av att jag varit gravid tidigare och även då bar Sonny väldogt långt ner. Det finns mest plats där nere även om de låter bakvänt så är de därför han ligger där =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar