måndag 28 maj 2012

Helgen.

Måndagmorgon.
Helgen har varit underbar med mycke sol å mycke trevliga människor.
Gosen har varit hos sin pappa hela helgen så vi har varit barnfria jag å min goa gubbe =)

Fredag tog vi ett bad efter jobbet å bestämde oss för att åka in på Texas i Hammarby Sjöstad för att äta middag med några vänner. Sååå underbart att sitta där i solen å njuta av god mat å trevligt sällskap.

Lördagen blev de en sväng ner till hamnen i nynäs och lite sol där sen drog vi vidare till Ösmo på marknad.
Efter en dag där så blev de åter igen nynäs å middag nere i hamnen.

Söndag var de tänkt att jag skulle fixa mina naglar men Thip ringde å frågade om jag inte kunde ändra till Onsdag i stället å de gick såå bra =)
Spenderade en mysig dag hemma med gubben i solen på altan.
Vid tre tiden åkte jag in till Haninge å shoppade lite kläder till Sonny och på vägen hem hämtade jag upp honom hos pappa.
Väl hemma så lekte han med sina kompisar å provade kläder med ett leende på läpparna
medans jag gjorde ordning för grillmiddag =)
Gubben har varit duktig å klippt gräsmattan så nu ser de inte ut som en åker.
Kvällen avslutades med mys i soffan med mannen i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar