söndag 9 januari 2011

mama.


Några månader innan Sonny föddes började jag prenumenera på tidningen mama, och har nu haft den i drygt 6 år.
Det är en underbar tidning som uppsakttas varje gång den kommer i brevlådan. Det bästa med den är att dom gör en tidning som passa alla mammor, oavsett om man har en bebis eller en 6åring så finns de alltid massa roligt att läsa.


Värsta fina väskan från H&M som jag känner att jag måste ha i vår :) blir nog ett besök till H&M i morgon tror jag, förhoppningsvis finns den kvar om inte annat kanske den finns på nätet.


Viken dröm att få ärva en barnklädesbutik som man får driva vidare med fräscha nya ideer =) och att få en lägenhet ovanpå så man alltid har familjen nära.



Ibland önskar jag att Sonny åt pizza för de finns väl inget godare än hemmagjord pizza och ett glas rött till. Men vi har provat och han bara vägrar =) de kanske kommer i framtiden då man kan göra pizza på fredagar.



Ja de är väl allas dröm att ha kontroll på ekonomin... Men de är ju lättare sagt än gjort många gånger tycker i alla fall jag. Huvudsaken är att man ha de bra och inte har en hel drös med skulder som man mår dåligt över. Tror att det är svårt att leva superekonomiskt om man har barn, eftersom de oftast blir oväntade utgifter.


Älskade underbara Solsidan säsong 1 känns som ett måste i dvdhyllan =) nu på söndag börjar ju säsong 2 så missa inte de..


När man läser den här artikeln så blir man varm i hela kroppen, kanske för att man vet vad ordet plastpappa eller plastmamma betyder.


Ja nu har ni fått läsa lite ur tidningen med mig =) Det finns mycke mycke mera så vill ni ha en tidning som har de mesta så tycker jag att ni ska köpa mama!!
Jag älskar den och kommer att fortsätta ha den i många år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar