torsdag 20 januari 2011

Jobb..

Chefen åkte ju till Thailand i fredags och nu är de jag som ska hålla ställningen här på kontoret =)
Det blir mycke telefonsamtal och fix och trix men de är kul.
Nu under snöröjningen så är de ju mycke som ska fixas, bilar och maskiner som ska ut till alla möjliga ställen och lasta ur snö. Och den uppgiften har ju jag fått på mitt bord, sen har vi ju underentreprenörer som plogar så dom ska ju också ringas ut när de ska plogas eller sandas.
Sen är de ju lite pyssel på kontoret i vanliga fall också med fakturering och bilar, försäkringar och allt annat som ska fixas.
Trodde aldrig att jag skulle tycka att de var kul med kontorsjobb en jag älskar de!!!
Så nu ska jag bara fixa lite kurser hos spcs så jag kanske till och med vet vad jag gör =) hihihi...
I morgon kommer min pappa och hans fru Carina på besök, så i morgon ska jag och gosen hämta dom på centralen halv tolv. Sen ska jag in till Handeln och färga mitt hår, eller jag ska färga utväxten eftersom jag har bestämt att spara ut håret så blir de inget klipp.
Längtar faktiskt efter mitt långa hår, och när de är så pass långt så att de går att sy fast löshår så ska de göras. Långt hår med lugg är tanken just nu.
Har väl tänkt mig något i den här stilen kanske..
Jag trivs bra i mitt korta hår också men nu är de dax för lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar