torsdag 27 januari 2011

=)

Oj den här veckan har jag verkligen glömt bort min blogg!!!
Har haft sjukt mycke på jobbet och har fortfarande men nu tar jag mig lite tid i alla fall =)
Hade ju tänt att jag och gosen skulle åka upp till Bergsjö i helgen men vi får se hur de ser ut i morgon. Min älskade Jessica är ju nere i huvudstaden och jag skulle ju verkligen vilja åka och hämta upp henne i dag och åka till kallare breddgrader men jag måste verkligen bli klar på jobbet först..
Sonny vill inte åka för han blir åksjuk och tidigre har han haft åkband, men jag tror jag ska prova tabletter i stället nu när han är så pass stor. Blir själv åksjuk ibland och de är inte kul alls så jag förstår han, men samtidigt längtar han ju efter mormor, morfar, Björn och alla andra.
Men lite övertalning så kanske de går =)
Men nu åter till jobbet =)
Hörs vi mer i kväll mina vänner..
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar