söndag 12 december 2010

Julbak.



I dag har jag bakat hela dagen, de har blivit bullar, ischoklad och knäck :)
I fredags när jag var ute och shoppade lite så hittade jag dom här supersöta bullformarna med tomtar på.



Köpte även små formar med samma motiv som jag ska ha till mina whiskytryfflar.


Efter baket var klart så tände vi ljusen igen och fikade.


Sen åkte vi upp till svärmor en sväng och fick lite glögg. Hon hade även köpt massa julpyssel till Sonny. Hon har en supermysig koja som vi kallar sylådan där man kan sitta och pyssla i flera timmar :) där nere satt vi och pysslade i kväll. Nu har gosen somnat och jag ska fixa allt tills lucian på dagis i morgon. Tomtekläder och fika. Han längtar och sjunger julsånger hela tiden så de ska bli kul att se och höra dom =)
Kan hända att de blir en film också i soffan med en stor kopp te och mysfilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar