söndag 19 december 2010

4 advent.





Så var de äntligen dax att tända alla fyra ljusen :) nu är julen inte långt borta.
Helgen har varit lugn och snöig =)
I går var gosen på kalas på fm och sen var han ute och lekte med kompisen som bor i huset hela em och kvällen. I dag har vi varit inne i snöstormen och bakat pepparkakor och tittat på film.
Gosen ska få dekorera dom i morgon med glasyr och strössel så dom blir extra fina.
Älskar att titta på filmer som har med julen att göra och vi har ju en hel del sånna filmer så i dag har jag och gosen myst som två små troll i soffan =)

Sonny var ute en stund och lekte och sen åkte vi upp till svärmor. Där fick vi fika,mat och gosen badade. Hon bjöd på renfile och potatisgratäng och de var supergott.
Så nu ligger gosen i sängen och snusar nybadad och fin och jag ska nog ta mig en kopp te och titta på en julfim kanske =) hihihi...
I morgon ska jag handla de sista i matväg inför julen och lite glögg måste fyllas på, så ica maxi och systemet står på schemat i morgon.
Sov gott mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar