måndag 27 december 2010

Assistent..



Gosen dagis är ju stängt den här veckan så han ville vara med mig på jobbet istället för att vara på småbarnsdagiset =)
Så nu sitter vi här på kontoret vid en varsin dator och knappar ;) men han börjar tröttna och vill åka hem så jag kanske tar med mig lite jobb hem snart och fortsätter hemma så han slipper bli riktigt uttråkad i dag.
Jag skulle ha varit hos frissan kl 10 i dag men bytte tiden till i morgon kl 17. Så i morgon ska jag träffa min nya frisör eftersom min underbara bästaste har slutat hos dom =( men den nya kanske är lika bra hoppas i alla fall. Tror inte jag ska göra så mycke åt håret i morgon, bara färga lite utväxt och ta lite på topparna där bak, längden för övrigt är jag supernöjd med just nu.
Har haft tankar på att spara ut håret igen men de kommer ju ta hundra år och under tiden kommer de inte se klkokt ut och de kommer vara omöjligt att styla så jag får nog stå ut med mitt korta hår.
Nu ska jag och gosen åka och äta lunch snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar