söndag 5 december 2010

2 advent.


Så var de då redan andra advent!!! shit de går för fort :) vill att de ska vara jul längre än en månad, två hade ju varit mer passande tycker jag.

I torsdags kom lillebror med tåg direkt från jobb så jag hämtade honom på centralen. Fredagen vill ju inte gosen vara på dagis när morbror Björn var här så han fick vara hemme med brosan och mysa hela dan, mycke uppskattat från lilleman.
Efter jobbet på fredag så åkte vi än en gång in till stan för att hämta maddis.
Vi har inte gjort mycke i helgen utan bara varit hemma och myst, ganska skönt ibland att bara vara ilag.
Jag och Maddis var och shoppade lite på lördagen, vi skulle bara åka på systemet men kom hem med ett par vinterskot till mig eftersom jag förra vecka skulle handla vinterskor men kom hem med ett par snygga pumps istället ;) sånt som händer...

Skorna jag köpte i går, supermysiga och ganska billiga 500:- får man väl ändå anse billigt..

Skorna jag köpte som inte var ett par vinterskor men som var så söta så jag kunde inte låta bli..dom ropade lixom mitt namn =)


Nu har jag just kommit hem efter att ha kört lillebror och maddis till centralen, maddis buss gick 16:10 och lillebrors tåg gick 17:15 så jag stannade kvar med honom och käkade lite, mys in i de sista lixom <3
Så mysigt att ha dom här, jag önskar att vi sågs oftare men man är ju superglad för dom gångerna de blir.
Hoppas dom kommer ner i jul, min älskade familj.

Gosen har varit på kalas i dag hos en kille han går med på dagis och han hade superkul, var glad och nöjd när han kom hem =)
Jag och lillebror var ner i källaren i dag och hämtade mina julsaker så nu ska jag sätta igång och pynta med mina underbara tomtar som legat ensam i en kartong hela året ;)
Här kommer lite bilder från helgen...

Sonnys paketkalender han haft sen han var 2år. Jag och Björna hade också de när vi var små, superkul att få en liten sak varje dag ända fram till jul.


Svårt att se på bild men centralen är så sjukt fin på kvällen när de glittrar av alla ljusen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar