lördag 19 juni 2010

Veckan som varit..

Måndagen bjöd som vanligt på en start på veckan och den rullade på som vanligt. Jobba komma hem och laga mat och sen lite mys med familjen innan de är dax att hoppa i kojs igen..
Onsdageftermiddag kom jag hem och hittade min son på soffan het som en kamin,han somnade kl fem och vid den tiden hade han 39,3 i feber =(
Så hela natten mot Torsdag spenderade jag vid hans sida med vatten på pannan,alvedon och blåste på hans kropp. Det finns inget värre än att se sitt barn ha ont,till slut somnade både han och jag vid halv fem.
Hela Torsdagen hade han 39 och låg mest i sängen och tittade på film och drack blåbärssoppa. På Fredagen börjad febern ge med sig och på eftermiddagen var den borta.
Nu är han pigg som en närkärna och hoppas att han får vara de också.




I kväll ska jag på bio med svärmor,de blir sex and the city 2 =) och de ska bli supermysigt. Har längtat efter den länge nu och i kväll ska de äntligen bli av. Men först ska jag mata min underbara familj med lite tacopaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar